Ta hand om dig

Från April har jag tagit hand om min Hälsa extra mycket nu när jag bor hemma hoss min mamma ett tag
När jag och min man bodde själva så åt mycket bröd ,feta ost,och andra onyttiga snacks ,B köpte juh en massa med sig hem haha så man var nästan tvungen och äta,och efter det känndes det som att jag bara fick mer utslag (finnar) och jag som är så smal gick upp några kilon ,men det har blivit en ändring på det ,mamma kontrollerar mig varje dag hahha =) mamma köpte en promenadband attract ngt som hon beställde i internet ,och jag har börjat med Omega 3kapslar och flytande omega olja ,har recept belagda dvitamin,kalcium  och folsyra +mycket  vatten (istället för coca cola)blir det under min dag , efter mat blir det lite promenad band såå skön känsla att man tar hand om sin hälsa och kropp.














































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0