ÄL-Dag

i Fredags -Lördags hade jag LH- stegring ,har försökt att få till det förra veckan hih , men tänkte inte på saken  att jag är nära ÄL eller nåt sånt det kom naturligt bara att bara slappna av och inte tänka på barn , kanske för att min man ska åka bort nu och inte ska ses på ett tag nu
Jag vet att jag inte kommer kunna bli gravid bara sådär får se om mensen dyker upp som vanligt, den sviker mig aldrig haha ;) men vi har planerat att vi ska till ivf under hösten då ,ivf är min enda hopp att bli gravid =) jag kan säga att jag är dålig på att ha tålamod   ...men men har haft tålamod nu i 2 och ett halvt år nu så det är bara att fortsätta vänta  .. och kanske ska tänka på andra saker nu att skaffa sommarjobb nu när våren snart är här.
hoppas jag får  semestervikariera nu i ngn sjukhus eller inom äldreboende ..orkar verkligen inte sitta hemma undersommaren blir bara så deprimerad =( ,annars blire väl ngn resa till Syrien då =)


Vet att den första testlinjen inte är likadanstark  som den andra linjen
men det räknas som ägglossning för mig haha, litar inte på billiga tester fick juh alltid utslag på cb men tydligen inte på bt


opkwee2.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0