Söndag

Vaknade kl1 idag,den segaste dagen av veckan som gått.men idag är Valentines Day wihoo:D
vaknade och såg direkt en massa äppelpajer och hamburgare från donken ,min man Mr x arbetar där på kvällarna,hadde hört från någons hemsida att transfett påverkar fertiliteten negativt så men det brydde jag mej inte om ,och kommer heller inte sluta dricka kaffe heller för den delen hihi.
Men har åkt ner till stan med min bror A ,tänkte gå på bio men mr x arbetar kväll idag och kommer inte hem förrens kl4 på morgonen =(

Det här är min alla hjärtans Dag =)









har druckit en massa vatten nu för att få en finare hy ,min hy är verkligen dålig vet inte vad det beror på har fått utslag i ansiktet har köpt iallfal från apoteket Visibly clear wash/mask  och Daily scrub,tar bort oren hy och smuts bästa produkterna som jag verkligen kan rekomendera.


img_9249_71476993



Min Bror A köpte en Iphone finaste älskar iphone men är Lite  för avancerad och dyr för min smak
men om man vill internetblogga från mobilen är Iphone ett mycket bra verktyg för bloggare
 =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0