Ledssen ;(

Jag blir så arg när jag tänker tillbaka vad min mans morbror sa till oss ,han är apotekare nere i sitt hemland och fick reda på att vi har fått missfall 2ggr hoss ivf, och så säger han att det är mycket omöjligt att jag kan få barn på naturlig väg oavsett vad vi gör,
såna här ord gör mig bara mer ledssen och sårbar ,jag vett att hoss Gud är allt möjligt ,gud välsignar vem han vill,
och om det är så att jag kanske aldrig får barn naturligt så är det bara att aceptera det eller hur?


Den som får dig att gråta ,älskar dig mycket






Kommentarer
Postat av: Fatiha

Vilken hemsk kommentar.

Usch nej så säger man inte till en kvinna som längtar efter barn.



Den enda som kan bestämma om man får barn eller inte är Allah/Gud.

2010-02-19 @ 09:42:14
URL: http://fattis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0