Ägglossning tester

Köpte i nätet  ägglossnings stickor från billiga-tester.se och i deras hemsida står det att dom funkar jättebra vadå jätteBRA och billiga  dom funkar inte som dom ska,det spelar väl ingen roll om dom är billiga eller dyra huvud saken är att dom ska funka som dom ska,skitdåliga ska inte spendera ett öre på billiga ägglossnings tester igeen. 
Jag brukar alltid räkna ut min ägglossningsdag och samt mina fertila dagar i en ägglossningskalender hoss alltforfaraldrar.se och det brukade juh stämma när jag hadde clear blue ägglossnings sticka så prickade jag nästan alltid rätt,men har bara fått svaga streck från billiga tester hitills och har hört från alla andra att dom inte är bra heller så jag kör även om det inte visar ett utslag såå vet jag att jag HAR =)


NEJ till billiga Ägglossnings tester det är inte värt det




Ägglossningstest - stav - 14 testerÄgglossningstest 2 paket - sticka - (14 st.)



Nu är deet bara Clear blue som gäller 229kr från billiga-tester.com=D
eller Apoteket 250kr

Clearblue Digitalt Ägglossningstest - 7 st.Clearblue





Det är här jag följer och räknar ut vilka dagar jag får min mens ,ägglossning,pms etc.
man fyller bara på vilket år ,månad,dag ,hur lång menscyckeln är och hur många dagar man har haft sin mens
super enkelt =)

KLICKA HÄR
http://www.alltforforaldrar.se/kul/agglossningskalender/visa


Kommentarer
Postat av: Mamajay

hej, tråkigt att dom testen inte funkade som det ska.

2010-02-12 @ 11:22:30
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0