Blogga

  • Heeej idag har jag fixat en ny blogg ..vad tycker ni ;) jag är rätt så ny på att blogga
Jaa mitt namn är Lolo och är 22år gammal är gift med en underbar man B som jag älskaar sedan 2år tillbaka =) vi har försökt och bli gravida 2år och har gått på samt på privat ägd IVF och har fått 2ggr missfall den 3:e blev aldrig av för att jag blev så trött på att bli besviken och ledsen :( . Vi får avvakta med ivf tills min man åker nu i februari till Syrien och han lär inte komma på flera månader pga jobbet .Efter det är det nya tag hos universitets sjukhuset Ivf under hösten.
Mensen kom för en vecka sedan den 5e februari har alltid hoppats om utebliven mens ,men som sagt folk säger att inte tänka så mycket på graviditet,att jag fortfarande är ung och har livet framför mig och bara slappna av ,för mig är livet att ha barn det är juh de jag mest vill ha och längtar att få en bebis i min famn ,det inget fel på mig och min man ,Ivf har sagt att jag kan bli gravid och att vi har inget att oroa oss för ,manens spermier är jätte bra ,och mina ägg är okej inte bra men okej halvbra så sa dom :S ,det gör juh mig bara förvirrad ännu mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0