Bisolvon ett knep att bli gravid är det möjligt ??

Vaknade nyss lite små trött även om jag gick och la mig tidigt igår kväll ,
ska iväg snart till badrummet ,duscha ,fixahåret och gör mig extraa fiin för imorgon ska jag gifta mig i tingsrätten :D för andra gången =) .gjorde redan en stort bröllop för familj och vänner för 2år sedan.
Ska iväg sedan till mamma ,

Förresten är det någon som kör på med bisolvon tabl ,jag har hört att bisolvon är ett knep att lättare bli gravid
Bisolvon är slemlösande hostmedecin (främst för halsen då) men det löser det upp slem i kvinnans slida och tunnas ut , samt gör mannens spremier mer lättflytande,Jag vet inte om jag tror på det eller vad säger ni ,men jag kör på ändå jag köpte 2pack  bisolvon tabletter  i Apoteket och har kört när mensen startade 3ggr per dag tar jag bisolvon får se om det funkar .
Hadde hört talas om rosenrot men det tror jag absolut inte på det har juh inget och göra med graviditet och sånt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0